obsah
|
zápatí
město Nymburk
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Vjezdový systém pro Nemocnici Nymburk s.r.o.
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Vjezdový systém pro Nemocnici Nymburk s.r.o.
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Vjezdový systém Nemocnice Nymburk s.r.o.“ je instalace automatického vjezdového systému pro Nemocnici Nymburk s.r.o. a jeho příslušenství dle technické specifikace, která je přílohou č. 2 této zadávací dokumentace.
Dodavatel bere na vědomí, že práce musí probíhat za plného provozu a že musí být tomuto provozu plně přizpůsobeny.
Dodavatel musí mít uzavřeno platné pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě v souvislosti s výkonem jeho činnosti ve výši nejméně 2 000 000 Kč.
Zadavatelem požadované technické parametry a funkční vlastnosti věcného plnění jsou uvedeny jako minimální, které musí nabízené plnění naplnit.
Případné použití firemních názvů či terminologie specifické pro určitého výrobce má pouze význam ilustračního příkladu požadovaného řešení či funkcionality materiálu, nikoliv význam požadavku na nabídku konkrétního materiálu vymezeného tímto názvem.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mesto-nymburk.cz)
Kontakt:
Ing. Barbora Šimůnková
e-mail: simunkova.barbora@nemnbk.cz
tel: +420 325 505 260
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
16.10.2020 08:00
Datum zahájení:
26.09.2020 12:41
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © město Nymburk
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software